Valami új



 Valami elkezdődött...

Ebben az évben itt az idő, hogy jobban elmélyüljek a kártyák világában, a tarotban.

Itt az idő, hogy belső hangom, intuícióm mellett hallgassak a körülöttem lévő láthatatlan segitőkre is, hiszen a tudatos és a tudattalan elme képes szépen szinezni. 

Az enyém meg pláne, ami nem is baj, mert minden sz...ból képes vagyok várat építeni. Csak aztán észreveszem, hogy valami bűzlik... amit aztán újra megmagyarázok, hogy amúgy nem is olyan büdös... 

Van aki ez miatt naívnak gondol, nem is baj, mert vállalom. Inkább vagyok naív. Nekem nem gond a tapasztalás. Nem írok direkt csalódást, mert nem csalódásnak fogom fel, hiszen minden tanítás. 

Attól függ, hogy hogyan fogjuk fel. 

Bármi is történik én rendíthetetlenül optimista vagyok. Ennek a felfogásnak és természetesen a Teremtő Istennek köszönhetem az életemben azt a sok jót ami körülvesz. Végtelenül hálás vagyok érte.

Na de kanyarodjunk vissza a Tarot-hoz.

Ideje megismernem, elmélyülnöm benne, eszközként használni.

Nem is akármilyen Tarot jött az életembe. 

Megismerkedtem egy csoda tudó festőművész hölggyel Sándor Gyöngyivel aki megalkotta saját Tartot kártyáját, méghozzá a Rovás- Tarot kártyát. 

A Rovás írást szintén meg kell tanulnom. Ennek szintén több oka van, de erről majd egyszer. 

Mai nap megérkezett ez a csodakártya és ezzel egy új út is elindult az életembe.

Végtelen hála és köszönet érte Gyöngyinek, aki egy csodát alkotott. 

Szeretettel ajánlom Nektek is. 🥰




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája