2023 Januári Inspiri

 


Vera barátnöm mai írása inspirált arra, hogy írjak újra januári szomorkás lehangoló hónapot hogyan formálom át örömtelivé, hogyan élem meg, miben vagyok éppen.


Ezennel blogomat is újra kezdem, idén sokkal többet akarok bele írni.
Megnyitom 2023 blogos, tervezős, önelemzős, élmény feldolgozós évét.

Vannak emberek akik kiakadnak ezen, minek kiírni az életünket?
De vannak olyanok is, akik örömmel olvassák, inspirációt adva nekik.
A multkor viccesen tudatosítottam magamban, hogy én "-inspiri" vagyok. Imádok inspirálni, adni, feltölteni.
Ha valami nehézségről is írok, abból is kihozva a megoldási stratégiát, hogy hogyan is éltem túl, hogy a legsötétebb helyzetben is ott ragyog az ok okozat csillaga, a minden rossz mögött meghúzódó jó.
Sok ember nem érti meg, hogy nálam ez egy túlélési mechanizmus, keresni a miértekre a pozitiv választ majd ebbe kapaszkodva felállni.
Ezt érzem a mai világban egyetlen útnak.
Felállni, a jóra támaszkodni, örömmel haladni.

Ez az én utam, ha van kedved gyere és sétálj velem. Konkrétan több ilyen tervem van, hogy aki szeretne inspirálódni, töltődni az eljöhessen hozzám, egy kis kirándulással egybekötve beszélgetni.
Nem írok nagy szavakat, nem igérek semmit, csak igyekszem feltölteni és egy kis lélekbalzsamot adni anyaüzemmódban, mert batyu babám van illetve csicsergő, csipogó kis rózsaszin hercegnős tündéreim.
  Ezt tervezem, de majd a tavasz megmutatja, hogy meg is tudom-e valósítani.

Szóval térjünk vissza a januárra.

Én már átprogramoztam magam, miután az év legszomorúbb hónapjának tekintettem anno a januárt.
De nem vagyok már hajlandó ilyen kollektív negativ hullámokra felülni.
Állandóan keresem a szépet, a jót, minek lehet örülni, mi is ad boldogságot.
Mert ha kinyitjuk erre a szìvünket akkor rajövünk, hogy millió dolog van.
Leírom számomra jelenleg mik ezek:

1. Most persze elsődleges a kisbabám, akit imádok figyelni, hogy nyílik ki az élet felé 3 hónaposan
. Egyre nagyobbra nyitja kék szemecskéjét és csodálkozik rá a világra.
Sok gyermekemtől pont ezt tanulom, igyekszem az Ő szemükkel nézni, illetve célom kislányaim köré egy tündérvilágot létrehozni ahol minden varázslat.
Esélyesen a bennem élő kislány is ott mocorog. Eszembe sincs őt elaltatni, lecsendessíteni. Pont, hogy ébresztgetem magamban, éltetni akarom.

2. Figyelem a természetet, örülni annak ami van.
Ha esik az eső annak, ha köd van akkor annak...
Ha napsütés van, akkor meg pláne és akkor mindenképpen elindulni valahova ki a természetbe.
A másik amitől boldog a szívem, hogy egyre jobban dalolnak a madarak, csivitelnek, fittyet hánynak a januári depresszióra. Rájuk figyelek, én is csicsergek.

3. Az év tervezés, álmodozás ideje van.
Hihetetlen belegondolnom tavaly ilyenkor, hogy terveztem az évet, és hogy is alakult. Mindentől függetlenül életem legtermékenyebb legbőségesebb legvarázslatosabb éve volt ahol megtapasztaltam a saját teremtő erőmet.
Mivel átengedtem magam ennek a minőségnek és megtapasztaltam áldásait, eszembe sincs visszafordulni.
Tervezem az életem, varázsolom az életem, a legjobbat kihozva mindenből.

4. Ebben az évben én is azt tervezem, hogy megtisztítom a multbéli kapcsolataimat. Mármint ahol elakadás, rossz érzés, neheztelés van, azt szeretném feloldani.
Meg szeretném keresni ezeket az embereket, meghallgatni fájdalmaikat velem kapcsolatban.
Szeretném az együttérzést gyakorolni, megérteni őket, és bocsánatot kérni hogy fájdalmat, kellemetlenséget okoztam. Szeretném ezt feloldani bennük, megölelni őket. Minden hátsó szándék nélkül.
(Ez úton is aki azt érzi, hogy bármilyen velem kapcsolatos rossz élménye van, nyugodtan írjon, hogy aztán majd egyeztessünk egy időpontot, hogy sort kerítsünk a béke teremtésére, a helyzet tisztázására)

6. Feladatok összegzése, tervezése. Élvezem a munkám, a feladataimat. Igaz csak "félgőzzel" dolgozom, de igyekszem hasznossá tenni magam, beleállni a hivatásomba. Nem feladni, megtanulni nem félbehagyni dolgokat.

5. Figyelem magam, az elakadásaimat, traumáimat, dolgozom a megoldásokon.

6. Rendezgetem otthom, szeretnék nagy nagy takatításokat, tisztításokat, átrendezéseket. Tervezem ebben az évben miket szeretnék vásárolni, megcsináltatni hogy minél szebb és tündéribb legyen az otthonom.

7. Sok sok virággal veszem körbe magam, sok zölddel, sok szinnel. Elkezdtem egy virág "óvodát" ahol minden szaporíthato szobanövénykét gyökereztetek. Napi szinten figyelgetem, szeretgetem őket. Sok gyermekem mellett "plant momy" is szeretnék lenni. 🤣

Most hirtelen ezek juttottak eszembe, hamarosan folytatom inspiri módon.

Szeretettel ölekkek Titeket

Anett

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája