Isten hozott 2022


Olyan sok érzés kering bennem, megpróbálom szavakká formálni. 

Ebben az új évben, új életem kezdetén a blogomat mint az írás terápiás minőségét is használni fogom, ahogy azt tettem első válásom idején.

Sokat segít a felvállalásban, az új minőségem felébresztésében, a "beleállásba".

Feketén-fehéren megírni a valót, nem mismásolni. Ezzel elszámolok Önmagamam felé is, engem követők felé is.

Tegnap egy csodálatos Óévbúcsúztató ünnepet tartottunk a barátaimmal.

Elkezdtem szervezni, és hivni azokat akik közel állnak hozzám, de valójában nem tudtam, hogy lesz-e ebből a kis programból valami, mivel sosem én voltam a "mag" aki köré gyűltek az emberek, ezt tudtam, elfogadtam, szerettem.

Persze amikor valaki "egyedül marad" kiderül, hogy valójában ki az, kik azok akiknek akkor is fontos vagy, amikor ez a mag nincs körülötted.

Így hát, "mag-amban", mag-omban megszültem ezt a kis szilveszteri ünnepet, hogy legyen kirándulás, tűz, elengedés, ének, beszélgetések, esetleg tánc.

Aztán jöttek a vissza jelzések, és sokkal többen jeleztek, hogy jönnek mint sejtettem.

Ehez, a teret is átalakítottam. 

Azt éreztem, hogy valami új elindul, a kapcsolódásaim mélyülnek, alakulnak.

Izgultam, mert a gyermekek is itthon voltak, sőt, mások is hozták a gyerekeiket.

 Szerettem volna egy kis elengedő szertartást csinálni, de ismerve a kicsiket, bármikor átírhatják a tervet.

Elérkezett a nap.

Délelötti kirándulás ötletét elvetettem, de aztán egy régi túra vezető, tréner barátom eljött, "megmásszuk a hegyet" átbeszélgetve az elmúlt évek eseményeit. Nagyon szeretem a ferfi barátaim tanácsait, véleményét, fontosnak tartom, hogy minden oldalt meghallgassunk. 

Délután érkeztek a barátaim, csodás együttlétünk volt. Tűz emberünk is volt, aki Szer-tüzet gyújtott nekünk. Dobolás, éneklés után, dohánnyal fohászkodva kértük az Égiek segitségét, hogy elengedhessük mindazt ami már nem szolgál.

Majd hosszú, éjszakába nyúló "terápiás beszélgetéseink" voltak.

Nagyon sokat adtunk egymásnak, nagyon tanulságos volt. 

Másnap  Tűz emberünk segitségével megtapasztalhattuk a hideg vizes terápia csodáját.

Nagyon váratlan módon, én is "csak csobbantam" hála a hozzám hasonlóan spontán "Viz-Asszony társamnak", ruhánkat, gátlásainkat levetve, átadtuk magunkat a 4 fokos viznek. Csoda élmény volt, minden porcikámban, sejtemben érezni a pezsgő életet.

Ezzel lezártam az elmúlt évet, és megnyitottam   magam az újnak, a 2022-es új Életnek.


Nektek is hasonlóan pezsgő új évet kívánok. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája