Betegség, covid, érzések

 



A január elemi erővel és energiákkal robbant be az életembe, hatalmas áldásokkal, ajándékokkal.

De ahogy azt szokták mondani, az új befogadásához a régit el kell engedni, valaminek meg kell halnia, hogy igazán élni lehessen az újat.

Októberben amikor volt a műtétem, azt hittem meghaltam a kisbabámmal együtt, meghalt minden ami múlt, minden ami éltetett.

Engedtem a veszteséggel elfolyni a könnyeimet, úgy jöttem haza, hogy már nem tudtam sírni. Elfogytam.

Probáltam új testemet megszokni, újra élni, létezni, a velem született derű végig mellettem volt. 

Három hónap elengedésben voltunk, egymás mellett és elkezdtük kinyitni szívünk kapuját.

Részletekbe nem mennék bele nyilvánosan, hogy mi is történt, de a tisztulás még nem zárult le.

Áldásként csapott le ránk a Covid, hogy gyorsítsa a folyamatot, hogy még utoljára menjünk beljebb, nézzük meg mi az ami ott szivárog.

Kiirtam, hogy kérünk gyógyitó energiákat. 

Drága gyógyitó Tündérek mind ontottátok a tanácsaitokat, hogy ússzam meg, mit tegyek.

És igen, ma leestem a lábamról.

Hosszú idő után. 

A Sámáni szemléletben a betegség egy szellem. Itt van bennem és nem hiszitek el, hogy gyógyít, tisztít, és transzformál. Olyan mélységbe húz be, ahol rég jártam, és én most jelen pillanatban megadom magam Neki. Tanitson, mutassa lényegét, miért küldték a világra. 

Számomra Fehér Sárkányként csavarodott körém és kék tűzében szinte fagyasztva égetett. Azt hittem megfagyok. Hagytam...

Most ég a testem,  és jobban vagyok... 

Egy tanitó napot adok neki, holnap fel fogok kelni, és túl leszek rajta. 

Persze szedem a halom vitamint, mindent is mellette, de így is lehet.

Nem menekülve, nem félve, hanem jó belemenni, hagyni, hogy kiégesse mindazt ami már nem Én vagyok.

Nem félek az Úttól, az újjászületés nem történhet meg halál nélkül. A halál az utunk része. 

Minden éjjel, minden levegő kifújással, szeretkezéssel meghalunk és ez így természetes.

Egyszer megkérdezték tőlem, hogy mit tennék ha az ördög egyszer a szemembe nézne... én azt mondtam, rámosolyognék....ezzel azonnal meg is semmisülne. 

Szóval Isten hozott Covid, rád mosolygok,  ennyi....


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája