Veszteségek éve?

 



Ebben az évben csak egyszer írtam a blogomba. Leírtam az akkori legnagyobb fájdalmamat. 
Soha nem gondoltam, hogy mégegyszer át kell élnem, még nagyobb erővel a veszteséget, a döntés felelőségével együtt. 

Ez az év életem legkeményebb éve volt. 
Mindabból amit 15-20, intenzíven 8 évben tanultam spirituális - szellemi szinten, abból most vizsgáztam.....mennyire vagyok stabil, tudatos, mennyire vagyok megtörhető. 

Januárt veszteséggel, műtéttel kezdtem. 
Nem keseredtem, felálltam, előre tekintettem. Viszont nagyon kapaszkodtam a hitembe, hogy igenis vár még egy gyermek, hogy vissza fog jönni. 
Idén novemberben töltöttem be 40. életévemet, addig éreztem, hogy ez a lehetőség, áll, és vár, tudtam.... születésnapomat gömbölyödő pocakkal fogom ünnepelni a Teremtés Istennőjeként.

Igen. 
Igy is alakulhatott volna, de mégsem így történt. 
Ugyanis az addig szerető férjem gömbölyödő pocakomra ősszel  nem-et mondott. 
Számomra ez a nem-viszont egy végleges nem-et jelentett. 
Igy nem-et mondtam további életünkre, apa hijján az érkező gyermekünkre, arra akit annyira vártam. 

Elvesztettem mindent, amit dédelgettem 8 éven keresztül. 

Hogy összeomlottam-e?

Nem!!

A Teremtő Istenben való hitem nem engedte, hogy összeomoljak. 
Sőt, azonnal utat mutatott az új élet felé, merre haladjak, mit kell tennem. 
Az Égiek mindig megtartottak tenyerükön, tudom, hogy vigyázznak rám, hogy terelgetik életem, látják azt, amit én előre nem láttam, hogy egy új élet vár.

Nem vesztettem el a derümet, a szivemből az örömöt, az élettel való szerelmetesség érzését. 

Ebben az évben elvesztettem mindazt, amit nem vihettem magammal az új évemben, új életembe. 

És én elengedtem, fejet hajtottam az Isteni akarat elött. Ő nálam mindent jobban tud. 
Én csak egyet tehetek, hogy bízom benne. 

De írok a jó dolgokról is.... 

A tavaszi zöld csodálatos, új barátságokat hozott. Friss, üde, fiatal, tiszta, tudatos Nőket az életembe, akik legnehezebb pillanataiban kört alkotva megtartottak.

Elindítottam youtube videós csatornámat, ahol kreativ énem egyre jobban tud szárnyalni, ahol meg tudtam magam mutatni a világnak, hogy vagyok és létezem. 
Érdekes módon ezeken a videókon már csak hárman voltunk, mintha előre vetitettem, hogy így fogunk élni. 

Kézműves projectem is egyre sikeresebb, szerető vevőkör vesz körbe. 

Csontasszony, La Loba is felébredt bennem, új életet adva az élettelen csontoknak. 

La Loba kapcsolatban áll a bennem élő Boszorlánnyal aki varázsolja az életét.
Aki már nem csupán egy embert szolgál, hanem beleáll abba aki... segit, inspirál...
Greenwitch-ként egyre jobban hiv az erdő, de nem úgy ahogy eddig gondoltam.

Nagyon sok mindent látok, hogy fog alakulni 2022-es évem, de ha a Teremtő máshogy fogja gondolni, azt is el fogom fogadni. 

A változás csak addig fáj, amíg ellenállunk neki. Én pedig ráülök a változás hullámára, és hagyom, hogy vigyen oda, ahol dolgom van, ahol szeretnek és szükség van rám. 

Szeretem az életem, hála érzése van bennem. 
Vannak gyönyörű gyermekeim, egy imádnivaló otthonom, (ami marad is, mivel az enyém) 
Szeretem az embereket
Szeretem a tanitásokat
Szeretek mindent ami körbe vesz. 

És szeretem mindazt ami vár.
Elfogadom
🙏


 






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája