Holdkör




Érdekes, hogy utolsó blogbejegyzésem a Holdrituálémról szólt, a mostani pedig az első Holdkörről amit szűk női körben tartottunk meg.

Nem terveztem, de eljött az idő amikor az egyik Sámánős Tanitóm elindított az úton.
Már nem fordulhatok vissza, ideje "vállalnom" Önmagam.
Ez egy tanulási folyamat első lépése, hosszú még elöttem az Út.

Holdanya is vezet és segít.
Így alakult a tegnapi program is. Megálmodtam az időpontot, és a módját, a többi meg már ajándékként érkezett hozzá.

A helyszin...kedves barátaink gyönyörű jurtája volt. (A mi jurtánk Oguz szertartásainak, Sámánőseinek otthona, amit én mély tiszteletben tartok, ezért volt máshol a program.)
Számomra a természet és a jurta tud igazi otthon lenni a szertartásoknak, ezért is voltam, nagyon boldog a hely felajánlásáért. Nógrád nagyon különleges, pláne hogy a kertből lehet látni a várat.

A száraz időszak után, egész nap esett az eső. Igazi égi áldás volt Földanya, az erdő, a fák, a virágok, és a Tündérvilág számára is.

Én is örültem neki, mert segítette a tisztulási folyamatok elindulását.



A program kezdetekor viszont kiderült az ég és gyönyörű szivárvány jelent meg, szinte körbe ölelve a jurtát.
Számomra ez egy csodálatos jel volt.






Mivel én nagyon szoros kapcsolódásban vagyok a Tündérvilággal, a virágokkal, ezért számomra elképzelhetlen, hogy a szertartáson ne legyenek jelen.

Minden résztvevő Hölgyet megkértem, hogy hozzanak felajánlásként az őket megérintő virágokból, amiből aztán egy gyönyörű virágoltárt építettünk.

A holdkörben sokat beszélgettünk Holdanyához fűződő viszonyunkról, ismerkedtünk, jöttek-mentek különböző témák, amiknek helyük volt az este folyamán.

Mindent szépen elterveztem, de már az elején éreztem, hogy el kell engednem a keretekhez való ragaszkodást és hagyni kell áramolni a folyamattal, hiszen az első alkalom volt és jó páran még egyáltalán nem voltak ilyen programon.


Doboltunk, énekeltünk, nagyon jó hangulat alakult, majd kimentünk, hogy megrakjuk közösen a tüzet, ahol egy elengedő szertartást tartottunk.

Elengedtük mindazt ami nem szolgálja fejlődésünket, hogy a Telihold és a fogyó Hold energiája erősítse ezt a folyamatot heteken keresztül, hogy majd mire összegyűlünk Újholdkor megszülessen bennünk az "új minőségünk".

Az Újhold szertartáson a teremtésre fogunk koncentrálni.


Hála és boldogság van a szívemben, mert csodálatos kapcsolódások alakulnak, egy olyan támogató női kör, ahol biztonságban feloldódhatunk, ahol dolgozhatunk önmagunkon, ahol elkezdhetjük felébreszteni a bennünk élő Istennői minőséget.

Az már csak hab volt a tortán, amikor a kapuban búcsúzáskor Holdanya előbújt a felhő mögül és ránk mosolygott.
Ennél nagyobb vissza jelzést nem is kaphattunk volna, hogy Égi áldásban részesültünk.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája