Telihold rituálé télen

Nekünk Nőknek a  Holddal ősidőktől fogva különleges kapcsolatunk van, mégis sokan félnek a Teliholdtól.
 Sajnos régóta probálják elhitetni, hogy ez a varázslatos időszak rossz érzéseket generáljon bennünk, hogy nem tudunk ilyenkor aludni, hogy ilyenkor több a konfliktusunk, zaklatottak vagyunk stb...
Ezt nem szabad hagyni!

Holdanya mindenkire vigyázz, meghallja kívánságaidat, őrzi álmaidat, segit valóra váltani őket.

Telihold idején az elengedésben segít, Újhold idején az újra kezdést, az új energiákat, teremtéseket támogatja.

Én jó ideje tartom a Hold rituálékat és egyre erőteljesebben érzem a hatásaikat.
Mindaz amit ilyenkor megfogalmaztam és amihez Égi segitség kellett az teljesült.


Teliholdkor télvíz idején fürdőrituálékat szoktam csinálni.

Este amikor a gyerekeket elattam, a fürdőszobát telepakolom gyertyákkal, virágokkal, meggyujtok egy füstölőt, vagy zsályát, palo santot, bekapcsolok valami alkalomhoz illő zenét és igyekszem minél inkább elcsendessülni, befelé figyelni, megfogalmazni mi az amit szeretnék elengedni.
Mi az ami már nem szolgálja fejlődésemet és hálával megköszönve utat adni neki életemből....
Igyekszem lemosni magamról, lelkemből a nehezteléseket, rossz érzéseket, fájdalmakat és gyakarolni a megbocsájtást.

Aztán pedig végig gondolom mi az amiért végtelen hálás lehetek, ami teljesült Teliholdtól Teliholdig.

Kiváló ha fürdés után lejegyezzük gondolatainkat, látomásainkat, megérzéseinket.


Ilyenkor kényeztesd magad finom illoolajokkal, fürdősókkal, virágszirmokkal.

Add át magad a szépségnek, a női várázslatnak.
Én szoktam készíteni gyógynövényes fürdősót vagy tejbe szoktam levendula illoolajat keverni és azt öntöm a fürdővizemhez.

Általában tejet szoktam inni, mert számomra fontos jelentése van.
 A tej az égi, fehér minőség szimbóluma a mongol sámán hagyományokban is amit férjemmel gyakorolunk.

Fürdés után köntösben ki szoktam menni és tej felajánlást teszek az Égieknek.
Lelkemet is megfürdetem a gyönyörű Holdfényben és megköszönöm Holdanya támogatását.


A tavasz beköszöntével pedig itt lesz az idő, hogy megcsináljam a kertünkben azt a kis szent helyet ahol a Holdrituáléimat végezhetem, ahol használhatom Holdpipámat, hogy mégjobban elmerülhessek Holdanya tanitásaiban.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája