Női rituális ünnepek




4 évvel ezelőtt találkoztam az első Blessingway videóval ami nagyon nagy hatással volt rám. A mai divatos babaváró partik sose vonzzottak, de egy útra bocsájtó, szeretetteljes, kényeztető, áldó ünnepre olyan nagyon vágytam......csak hát nálunk ennek nincs hagyománya. 
Kismamaként vágytam egy támogató, erős női körre, ahol biztonságban érezhetem magam. Sajnos ez nem adatott meg nekünk..
Betty tudott ezekről a vágyaimról....

Amikor kiderült, hogy áldott állapotban van, felkért, hogy szervezzek neki egy olyan ünnepet amilyet annak idején megálmodtam.


Nagyon nagy megtiszteltetésnek éreztem a felkérést, mert lelkem mélyén már kimondtam, hogy Női rituális ünnepekkel szeretnék foglalkozni. 

Ilyen ünnep az Első Hold ünnepe, amikor fiatal lányok első Holdidejét-menstruációját ünnepeljük meg. Ez az első Női beavató ünnep. 
A második a Szakrális Leánybúcsú.
A harmadik pedig a Születés elötti áldó vagy áldás ünnep. 

Ezeken az ünnepeken a Leány- az Asszony -az Anya a legfontosabb. 
Minden körülötte forog, őt kényeztetjük, érte fohászkodunk, áldást kívánunk. 
Van lehetőség hennázásra, masszázsra, rituális fürdőre, virág mandala készitésre, fotózásra, táncra, éneklésre, közös főzésre stb... határ a csillagos ég. 

Ezeket az ünnepeket leginkább a természetben kint tartanám, de hidegebb időben bent is meg tudjuk tartani. 


Mleghitt pillanatokat tudunk így együtt megélni, amire igazán szükség van. 

Régen az asszony közösségek csodálatosan működtek, minden helyzetben ott voltak, segitettek egymásnak. 
Manapság oly egyedül vagyunk, mindenki egyedül küzd, alig van támogatás.

A mostanság alakult Női körök sok esetben a sérülések feldolgozására, tanulásra, gyógyításra építenek.

Én a rituális ünnepeket szeretném vissza hozni, amikor minden Nő, Királynő lehet egy napra, amikor minden körülötte forog, és a madarak is neki énekelnek. 

Szeretnék segiteni, hogy a Nők valójában éljenek Teremtő Istennői minőségeikkel, hogy ezt vállalják, tudják ünnepelni.
Szeretném megmutatni, hogy az Asszonyi-Anyai minőség a spirituális-szellemi utunk egyik fontos beavató állomása. 
Sok Nő fél, azt hiszi választania kell... nem meri bevállalni, élni, ünnepelni.
Én ebben szeretnék segiteni.

Ha felkeltettem az érdeklődésedet, nyugodtan keress meg...


Mivel ez egy blog, nem biztos, hogy ismersz..
Hogy ki is vagyok én valójában.
Nem szeretem a cimkéket...
Kérdezz meg, szivesen válaszolok ❤



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája