Igenis léteznek csodák

Mostanság nem írtam a blogomban. Ennek több oka volt, az időhiányon kívül.
Ovi kezdett pinpong betegségeket generált a két pici lányunk között, túl köhögve egymást, a maximális figyelemért...
Sok új dolog indult el az életünkben, ami gyorspályára tett rendesen.
A csodák pedig kézzel foghatók...

Én is megkaptam az első felkérésemet születés elötti áldó ünnep szervezéséhez és lebonyolításához.
Izgalmas pillanatokat hozott a szervezés, szivem-lelkem beletettem s meghitt, családias, kedves ünnepség kerekedett.
Két gyönyörű kismamát köszöntöttünk, jó pár könnycseppet elmorzsoltunk a szemünk alatt. Egy kedves ismerősöm csodálatos fotókat készített, ha elkészül a sorozat, mutatni fogom, hátha kedvet kap más édesanya vagy esetleg a rokonsága, baráti köre...  hasonló ünnep szervezéséhez.
A mostani babaváró partik, cumifája-pelenkatortája bébiétel kóstolóval elég kiábrándítóak.
Helyette az áldó szalag, születéslánc, levél a kis Lélekhez sokkal szívhez szólóbb.
Opció még a pocakhenna, fotózás, kényeztető masszázs, virágmandala, virágkoszorú készítés, dekoráció....
Akit érdekel szivesen külök információt.


A másik csoda az életünkben, az új faragott szertartás jurtánk érkezése Mongóliából. Okkal érkezett, egy különleges avatott sámán ruhával együtt, hogy otthona legyen a behívott régen élt tudó, gyógyitó, tanitó Ősöknek. Égi jurta, komoly szellemiségnek. 
Oguz az útjával együtt szervezte a jurtát, ami először nagy falatnak bizonyult az anyagi kereteink miatt.... de az elhivatottságunkat, odaadásunkat áldás kíséri ami fizikai szinten is megmutatja magát. Hiszen nem magunk miatt tesszük, hanem másokért. 


Férjem mellett mostmár segitőként és tanitványként tevékenykedem. Olyankor más minőségben vagyunk mindketten.
 5 év után álltam bele ebbe a szerepbe. 
Még hosszú az út mire én is szertartásvezető leszek, de már elindultam és már "kicsiben" bontogatom a szárnyaimat. Nem úgy, hogy én akarom, hanem úgy, hogy felkeresnek. Én pedig vállalom, mert feladatom VAN, nem a szél "fútt" erre az útra véletlenül...és nem véletlenül a férjem a legnagyobb Sámán tanitóm. Számomra a leghitelesebb ❤🙏❤ 

És még történtek csodák, de azt majd egy kicsit később 😉





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája