Csoda gyógyulás




Szombaton olyan történt velem mint még soha... egy ugrás után izomszakadásom lett. Azonal éreztem, ennek ellenére haza vezettem.. aztán kórház, járásképtelenség.

Elkezdtem az okokat kutatni vajon miért is történt az egész, volt pár tippem, és a férjem is ránézett miért kaptam ezt a figyelmeztetést.
Ő éppen Királyházán tanított, csináltak nekem egy csoportos gyógyítást amiért végtelen hálás vagyok.

Mindig tudtam, hogy Oguz komoly gyógyító energiákkal rendelkezik, de a konkrét esetek mai napig "döbbenetesek".

Döbbenetes, mert ezer évente van csupán szükségem testi gyógyításra, és még távolból is működik, ugyanis most a csoportos gyógyítást messze végezték tőlem.

Vasárnap amikor hazajött, még más energiákban voltam benne, azokban az energiákban amik a baleset körülményeinél is közre játszottak. Nem voltam toppon, bennem volt a feszültség, ami kapcsán szakadtam...

Az este, felismeréseket, megerősítéseket hozott, így aztán reggel már jobban lettem.
 Rá tudtam lépni a sérült lábamra.
Éreztem nem is kellene vissza mennem a kórházba, hiszen jól vagyok.
Elmentünk és a doki majdnem hogy azt közölte velem, hogy semmi bajom, nyugodtan használjam a lábam.

Kedden  csak kicsit bicegtem, már vezetni is tudtam.
És igen!
Megtapogatva a lábam, már nincs izomszakadásom!!!!

Köszönöm a tanitványoknak és Oguznak a gyógyítást!
Csodálatosak vagytok <3



Közben nagyon komoly felismeréseket kaptam az útról, hol a helyem, mit kell tennem, mi az amit vállaltam.
Egy az irány, egy az út, egy a Tanitóm.
Esküt, fogadalmat tettem Neki, Ő a férjem, a Mindenem. Az Ő vállalása, az én vállalásom.

Voltak törekvéseim amik nem az enyémek voltak, ez is kiderült. Számomra ez figyelem elterelés volt arról, amivel valóban foglalkoznom kell. Nincs kizárva, hogy ne tegyek bele energiát, de "élharcosként" nem nekem kell kapukat döngetni. Csalódtam is abban az irànyban, kedvemet is elvették. Számomra a hitelesség kulcs kérdés és ha a hiteltelenség bélyegét rámnyomják onnantól kezdve nincs ott helyem. Sajnálom, hogy a kezdők kedvét így elveszik a környezettudatosságtól, ezért is tartunk ott ahol tartunk. Ez volt mostanság a szivem csücske, de egy hajfestés miatt megbuktam. Nevetséges. De ez van.

Abba teszem az energiámat ami viszont az enyém, ahol megerősítéseket kapok és támogatást. Természetesen nem egó simogatós módon. Férjem útja nem ez a típus. Ő nem pakolgatja a spirituális egókérgeket, hanem lebontja. Nem kevés könnyem hullt már ez miatt. De birom, különben nem engem választott volna élete társának. Mutatja az utat, de nem visz az ölébe, és nekem kétszeresen oda kell tennem magam, mert nem kicsi a léc amit meg kell ugrani.

Ha nincs bennem félelem, feszültség, akkor pedig képes leszek átugrani, szakadás nélkül...

Mert egy az út.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája