Zero Waste: Zöld naplóm 3. rész

Van élet a műanyagon túl...

Egyszerűen nem lehet erről keveset beszélni!
Ha van választásod akkor miért nem döntesz a természetes mellett?
Mindenre van már alternativa.


Nem kell műanyag zacskó, ott textil, a vászon,vagy esetleg régi függönyből varrt. Műanyag fogkefe helyett bambusz, fültiszitó pálcika helyett-bambusz, fogkrémet sem kell már tubusosat venni, ezer tusfürdő helyett ott a szappan, mosógél helyett a mosódió vagy az ecoegg, öblítő helyett illoolaj,vagy  mosóparfüm....gyerekjátékokat meg pláne ne műanyagot vegyél... szivószál helyett fém szívószál.. nem fogom felsorolni.

A Hulladékmentes.hu a Pauza.hu  Julka webáruházban nyugodtan nézz körül.
Igen, van ami drágább.

De az életünk is az, főleg az unokáinké!!!! Szeretném ha nyugodt zöld életük lenne, szeretném ha nem fulladnának bele a műanyag szemétbe, ha lenne tiszta ivóvizük, ha nem perzselné szét őket a nap...
Minden egyes műanyag amit megveszel több száz év múlva is itt fog rohadni!!Vagyis pont nem fog rohadni, csak minden ami él körülötte!!!


Teljes szemléletmódott kell váltani, NE VEGYÉL MŰANYAGOT, válts természetesre!!!

Tudod én is azt hittem, hogy nem számít mit teszek, csak egy porszem vagyok, de egyik pillanatról a másikra bekattant valami.
Elkapott a pánik, hogy vesszük a sok mű vackot, és mivel vesszük csak termelik-termelik-termelik... mert erre van szükség a népnek! Hát jó lenne ha nem!


Hogy én mi az amin változtattam?
Előző Zöld naplóimban már irtam erről.
Ez egy hosszú folyamat.
Saját otthonom hulladék mennyisége jelentősen csökkent.
Otthonszervezés ügyében még bőven fejlődnöm kell, de egyre tudatosabb vagyok.
Férjem maximálisan támogat.
Ez még jobban inspirál.


Ne feledd csak vendégek vagyunk itt a Föld bolygón. Unokánktól kaptuk kölcsön, vigyázzunk rá!
Fotók: Pinterest


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája