Spirituális Női minőség, spirituális Anyaság

   Ebben az évben ez a fő témám, ami foglalkoztat, amivel dolgom van.
Négy gyermekes anyaként, törekszem arra, hogy anyaként, asszonyként, nőként, és spirituális úton járóként-gyakorlóként megteremtsem a harmóniát önmagamban, és a szűkebb- tágabb környezetemben.

Ez a blog bejegyzés nem rólam fog szólni.

Környezetemben csodálatos, példa mutató asszonyok, és nők vannak, akik az élet varázslatos oldalát élik hozzám hasonlóan,
Szeretném őket bemutatni, szeretném, hogy írásaik elgondolkoztassanak arról, hogy Nőként, Anyaként mennyire másabb az élet, ha spirituálisan  közelítjük meg.
Hogy megmutassuk, milyen komoly szellemi fejlődésen megyünk keresztül várandóságunk, szülésünk, gyermekágyunk idején.
Hogy bemutassunk egy más fajta gyermek nevelési szemléletmódott, a spirituális gyermek nevelést..

Az első írás Nővérem Sziráki Helga írása.
Fogadjátok nagy nagy szeretettel




A spirituális Női minőség 

Sziráki Helgának hívnak, 1974-ben születtem, Nő és 3 gyönyörű gyermek édesanyja vagyok. Szükségtelennek tartom felsorolni a nemzetközi és egyéb yoga diplomákat, valamint a számtalan továbbképzést és tanfolyamot, amit az elmúlt 20 évben elvégeztem. Sokat tanultam, most is tanulok és életem végéig tanulni fogok Önmagamról.
 Újra és újra meglep az a csoda, ahogy mi emberek, Nők és Férfiak, a természet és az általunk épített világ és az univerzum működik. 11 éve tanítok és foglalkozom Nőkkel, tanfolyamokat, előadásokat, műhelyeket és elvonulásokat tartok. 

Minden életszakaszban velük vagyok, lehet lány, nő, várandós kismama, édesanya vagy nagymama, alázatteli mély szeretettel segítem és támogatom őket. Megosztják velem lelkük legmélyebb érzéseit, félelmeit és könnyeit, küzdelmes belső harcaikat, kudarcaikat, majd látom boldog mosolyukat, a felszabadult örömtől kigördülő kacagó könnycseppjüket. Utat mutatnak és észrevétlenül tanítanak engem is, hiszen tükröt tartanak és ez engem is formál. Meglátom és megérzem bennük Önmagamat, a hibáimat, a tévutakat, velük könnyezem, mosolyukban benne van az én mosolyom is és szépségükben meglátom a sajátom. Mikor elkezd áramolni az erőteljes női energia, minden Nő kinyílik, elindulnak a tisztuló folyamatok, helyet kap a megértés és elfogadás, amit az elengedés követ és akkor megkönnyebbül a női lélek, felszabadultan megnyílik, kivirágzik és ragyogni kezd. 
A lányból, asszonyból igazi NŐ lesz, elfogadó, befogadó, a lágyság erejével megtartó és támogató, női energiákkal teremtő ragyogó, szeretettel teli NŐ. Ez a varázslat. 
A Nő maga a varázslat. 
Ebben élek 11 éve, nincs külön munka és hétköznap, ez az életem. 

Nő és Édesanya vagyok. 
Együtt áramlok és folyok a női energiákkal, észrevétlenül átitatódottam feloldódtam bennük. Szoknyát hordok, mezítláb vagyok, amikor csak tudok, sütök és főzök, virágokat és gyógynövényeket nevelgetek, éneklek és táncolok, nevetek ha boldog vagyok, ha pedig valami nehéz, könnyezve felemelem a fejem, bele mosolygok a Napba és erőt gyűjtve mosollyal az arcomon haladok tovább az életemben. Lelkemben őrzöm az álmaimat és törhetetlen a hitem, hogy valóra is válnak, mert az élet szép. 

Édesanyaként nekem az anyaság maga a spiritualitás. Gyermekeim már pocaklakóként is benne voltak az energiák erőteljes áramlásában, velük tanítottam, jógáztam, doboltam és vettem részt szertartásokon. Születésük előtti időkből ismerik a sámándob, a hangtálak és csengők hangját, sejtjeikben érezték, ahogy a hangokkal dolgoztam, énekeltem a mantrákat, ősi szakrális-, törzsi- és népdalokat. 
Már várandósságaim elején rengeteget tanítottak, születéseikkel pedig beavattak a bennem lévő ősi asszonyi és anyai energiák döbbenetes őserejébe. Szüntelenül, folyamatosan tanulok gyermekeimtől. Megtanítottak a jelenben lenni és élni, gyermekként nevetni és játszani, emlékeztetnek, hogy milyen boldogság naivan rácsodálkozni a természet szépségeire, a Duna hullámainak táncát figyelni, belemerülni a lehulló falevelek susogásába, csodálva szemlélni egy virág szirmait és belefeledkezve elmerengeni a feketerigó trillázó dalán. 

Szülőként az egyik legnagyobb feladatunk, hogy megőrizzük tisztaságukat, magukkal hozott tudásukat. Nem szabad szárnyaikat megszabdalva a felnőttek elkényelmesedett életükhöz igazítva megtörni és beidomítani kell őket. Ha bezárul és megtörik a lelkük és csak felnőtt éveik hosszú lelki munkája után tudnak ismét közel kerülni önmagukhoz és emlékezni arra, kik ők és miért is születtek... ez bizonyára sokunknak ismerős élethelyzet. Gyermekeinket csak megőrizni, óvni és feltétel nélkül szeretni kell, biztonságos keretet adni nyiladozó kis életüknek, melyen belül szabadon felfedezhetik az élet csodáját úgy, hogy megmarad magukkal hozott bölcs tudásuk. 
Számomra ezek miatt spirituális az anyaság. Édesanyaként szeretettel óvom gyermekeim magukkal hozott spirituális tudását, figyelem, merre nyílnak, mire befogadók és hagyom, hogy elmerüljenek benne. 
A gyermekeink látják, érzik és ösztönösen másolják minden cselekedetünket, hisz mi vagyunk számukra a minták. 
Édesanyaként a másik legnagyobb felelősséget ebben érzem. Igyekszem a saját életemmel hiteles és számukra is követhető mintát mutatni... tenni önmagunkért és másokért, hogy egy szebb, boldogabb, teljesebb életért, mert az élet csodaszép ajándék. 
Körülöttünk minden tele van csodával és ajándékkal. 
Meg kell tanulnunk egy kicsit lelassulni és megállni, hogy befelé figyeljünk és észre is vegyük az élet varázslatát, ami körülvesz bennünket. 

A megnyugvás magával hozza a béke érzését, ami gyógyítja és megszépíti a lelket, belső tartást és erőt ad a folytatáshoz, mert minél több szeretetet nyújtasz a külvilág felé, minél többet fogsz visszakapni. 
Hálás vagyok az Ősöknek, hogy Nő és Édesanya lehetek. 
A legnagyobb megtiszteltetésnek és áldásnak érzem, hogy segítője lehetek a női lelkek "ébredésének, gyógyulásának és felszabadultan boldog ragyogásának.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája