Karácsonyi díszítés I.


Kamaszok mellett már nem igazán lehet karácsonyi varázslatot játszani... 2 éve volt az első igazán szomorkás karácsonyunk amikor először tapasztalták a nagyok azt, hogy "valami elveszett"... az akkor a kisgyermekkor volt. Nem volt már az a kisgyermekes lázas hangulat-készülődés...

Kistestvérek születésével az Ő szemük is újra csillog, hiszen már részesei a varázslat szervezésének. Izgatottan várják a picik reakcióit.
Itthon egyenlőre még Boróka aki ugri-bugrizik, de apukájuknál is van egy pici hugica. Bíborka kis csecsemő, talán a fények majd lekötik. Neki anya és a cici a lényeg.


A Télapó is másként érkezett hozzánk. Csodás óriás rénszarvasos zsákot hagyott a konyha asztalán, benne mindenki számára valami meglepetéssel. Pl.. Télapóka figurával, csoki mikulásokkal, hercegnős meglepetés tojással, csokikkal, anyának pocket coffee-val, apának sörrel...
Vicces volt ez az idei Télapó.


Én is azt vallom, hogy fokozatosan díszüljön az otthonunk. Volt, hogy első adventkor már minden pompában ragyogott. Mire jött a karácsony, már meg is untam a látványt. Jó a várakozás, jó a készülődés.
Szépen lassan hangolódni, hogy lassan öltöztessük ünneplőbe a lelkünket.

Ma a bejárati ajtódíszt készítettem el...

Moha alapot, terméseket, figurákat vásároltam és ragasztópisztolyjal rögzítettem őket. 


Évről évre egyre drágább minden kellék, ezért megfogadtam, hogy időben elkezdem majd a gyűjtögetést.

A virágboltban találtam ezt a díszt, nem tudtam ott hagyni. Szintén nagyon drága volt, de ezt csak egyszer kell megvásárolni.


Lehet festeni, díszíteni. Idén hagyom természetes fa szinében, jövőre majd valamit alakítok rajta.


Tavalyi alkotásaim...

Megfogadtam, hogy a kézműves szépségek mellett, kis versekkel is hangolódom, így aztán elkezdtem írni:

Mit ajándékozol?

Reggel dértől csillogóan napsugaras a táj
Lassan közeledik az ünnep már
Nem csak a táj, a lelkünk is csillog 
ha a szeretet fénye járja át.
Díszítsd a lelked, takarítsd az elméd
Söprögesd ki szíved minden terhét.
Készülj az ünnepre de lassan hangolódj
Alkoss szeretettel, sokat ne aggódj
Hiszen adni szeretnél...
Ugye nem fájdalmat, bút és bánatot?
Gondolkozz, ezért szépen nyugodtan hangolódj
Hogy igazán csillogjon az ünnepen a lelked...
Hogy családtagjaidat tisztán szeretettel öleljed








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája