Ü-Zen-mód

Másfél éve, hogy igazán beleszerettem a Sámán világba. Természetessége, a természettel való harmonikus együttműködés, ősi erők felébresztése, határaink kitágításainak megtapasztalása teljesen elvarázsolt. Varázslatok, látomások, utazások mellett komoly mélyrepüléseket is megéltem, tudatom mégis újra és újra éhes, csillapíthatatlan tapasztalati és tudás szomjam van. Persze jól tudom a kevesebb sokkal több.
Tudatom szomját Zen dharmával csillapítom. Jó ideje hallgatom Chong An Sunim beszédeit és tanitásait. Ma egy nagyon érdekes videóra akadtam. Vicces, mosolygós, egyszerű, de volt ami nagyon nekem szólt:
"A gyenge tudat, mindenre reagál. Az erős tudat mozdulatlan." -hangzott válaszként az agresszióval kapcsolatban.
Ez a videó egy gyöngyszem a dharma beszédek között, mert a belső mosolyunk szinte felragyog, de közben mozdulatlanul mozdul valami ott bennünk.
Ez az a nem mozduló tudat ami hív, tanuljam és tapasztaljam. Sámánisztikus létem változatlan de a természettel való egység, önmagunk megismerésének lehetősége, korlátaink ledöntése egy plusz "ü-zen-mód"-ot ad számomra.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája