Lélek találkozások

Az erdő mélyén, a vadonban
sétàlgattam àlmomban.
Néztem a fàk között bekukucskàlò reggeli napfényt.
A levelek ragyogò zöldjét.
A tavalyi avar között megbùjò mosolygòs ibolya kékjét..
Az erdő mélyén àlmodva
sétàlgattam a vadonban.
Éreztem a szellő hűvös làgyságàt.
A madarak vidàm énekes trillàjàt.
Éreztem egy Lélek figyelő
simogatását.
Messze volt, s mégis közel,
csupán egy élet vàlasztott
el egymástòl.
Egy élet, egy ugràs...
s a Lélek szàmára minden talasztalàs.
Figyelt, s éreztem
Érzett amikor figyeltem.
Megàlltam és vàrtam
Csendesen lassan közeledett
Lassan s csendesen én is léptem...
Majd a Holdfényes éjszakában màmorosan
Felébredtem...



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája