Facebook


Az életünk tele van energia csatornákkal.
Hozzák viszik az energiákat, töltenek, leszívnak.
Az életem egy ilyen csatornája volt a facebook. Sokat adott, de még többet vett el. A legtöbbet az időmből, de az energiáimból is. Behúzott olyan helyzetekbe, konfliktusokba, önértékelési zavarokba amikre igazán nem volt szükségem.
 Ki mit hisz, gondol rólam, az őt minősíti, mentettem fel magam sokszor, de ez mégsem volt megoldás. Egy hirtelen jött sugallatra töröltem mindent. Vagyis inkább inaktiváltam.
Olyan mintha egy új fejezet indult volna be az életembe. Viccesen hangzik de így van.
Nem akarom minősíteni, sem megfejteni..... Csak élni.
Nem kívánok több lenni, like-okra vadászni.... Csak lenni, járni az utamat csendben.
Szeretni, tanulni és segíteni. Ennyi.
Nem köszöntem el senkitől, nem magyaráztam semmit, egyszerűen léptem.
Aki szeretne, úgyis megtalál.
Email címem: devasyan@gmail.com


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája