Új év, új kezdet

 


ÚJ ÈV 

Új év, egy új kezdet
Születéssel véget érő 
Szabad Lélek vàndorlàs
Itt vagyok újra e Testben...
Nem kerestem
Nem kutattam
Csupàn ajândékba kaptam...
Ajàndék az egész Létem
Ajàndék az egész-ségem
Gyermeke Szüleimnek
Szülője  gyermekeimnek
Szerepeim, feladataim 
Szines könyvként 
nyilnak meg elöttem...
Èlem, amit mutatnak nekem
A multam màr mögöttem
Jövőm elöttem...
Nem keresem, nem kutatom
Nem hívom, nem akarom
Nem teszek semmit
Csak adom a kezem
Hogy a JóIsten vezessen...
Bízom benne
Eddig csak jót tett nekem
Ajàndék volt az életem
Minden csalódâs
Minden fàjdalom
Minden értem volt
Fejlődésem szolgàlta...
Nem kerestem
Nem kutattam
Csupàn ajàndékba kaptam
Hiszen ajàndék
 az egèsz Létem
Ajàndék az egész-ségem
Az új év, és az új kezdet
Köszönöm Istenem 
az eddigi 34 évemet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája