Csipke kör

 




 Gyönyörűen érik a csipkebogyó. Varázslatosan hívogatnak a vöröslő szemek.
Tavaly költöztünk a csodás Dunakanyarba, már akkor megérintett a hely Szelleme.
Onnantól kezdve éreztem otthonomnak, ahogyan elfogadtam természeti ajándékokat.
Amikor elmentem ibolyát, bodzát gyüjteni. Megéreztem azt, hogy ezek a csodák értünk vannak, hogy használjuk, gyógyítsuk családunkat és önmagunkat is velük.
 Szinte várják, hogy érezzük őket, hogy vágyjunk gyógyerejükre.
Nem csupán attól szól, hogy megyek szedem azt kész. Nem.
 Kapcsolódni kell a növenyhez, szeretettel, és kommunikálni az éteri testével...
Így kezdtek el hívni most is a csipkebogyók. Tavaly, a közelünkben volt jópár bokor, de a csipke termés nem volt túl sok. De idén??? Hiszem, hogy ez a tavalyi kapcsolódásom ajándéka a sokkal több a termés. Igaz sokkal hamarabb is érik.
      Szóval mentem és gyüjtöttem, szemenként, ollóval óvatosan. Nem cibálva a bokrot. Egy tüske sem bántott. Mivel tiszteltem a növényt. 2 nagy kosárral szedtem. És még van bőven.
Ahogy hazahoztam, éreztem, hogy most szemenként szépen le kell tisztogatnom, levágtam a fekete szálas részét.
 Egyedül voltam, és közben gondolkoztam.... És egy régi vágyam erősödött fel.
      Anno 2012-ben Szakrális Női beavatás után megjelent egy Női Lélek Hangoló ötlete bennem, ami azóta is csupán a blogomban mutatkozik.... Azóta gomba mód jelennek meg a Női körök, növekednek a vezetők.... Én is ismerkedtem, tanultam és tapasztaltam.... Egy jó ideje érlelődik minden bennem, és a megvalósítása is, ugyan úgy ahogyan a 2012-es Női Lélek Hangoló...
De itt mostmár kapcsolódik a természet varázsa is....

Régóta álmodozom arról, ezt a fajta "asszonykört" megcsináljuk. Amikor nem csupán azért gyűlünk össze, hogy "szavakkal, és lélekben" megváltsuk a világot, hanem, hogy családunk "ízeit" elkészítsük. Csodálatos és ha úgy állunk hozzá, nagyon mély spiritualitás van ebben is. Szinte egy alkímiai folyamat. Közben mi is változunk, érünk a növénnyel együtt.
Ugyhogy megjelent most a "Csipke kör" gondolata bennem.
 Érzem, hogy hamarosan meg lesz az az otthon ahol ilyenkor össze tudunk gyűlni... jurtában aludnánk, reggel elmennénk gyüjteni, majd fel is dolgoznánk a növényt.
 Közben énekelnénk, figyelnénk egymásra, a folyamatainkra, majd együtt kint egy üstben meg is főznénk a lekvárt. Aztán szépen elosztva mindenki vinne haza abból az esszenciális csodából amit együtt hoznánk létre. 
Figyelve az évkört mikor mi érik és terem, minden hónapban összegyűlnénk. 
Kezdhetnénk az ibolyával. Ízletes finom lágy szörp készülhet belőle.
Majd csalannal, teának gyüjtve. De kipróbálhatnánk csalános recepteket.
Akácvirággal, bodzával, hársfával, eperrel, barackkal, orbáncfűvel, cickafarkkal, szilvával, almával, körtével, paradicsommal, lecsóval, csipkebogyóval, kökénnyel.
Ibolya kör, Csalán kör, Akác kör, Bodza kör.....
Azt érzem határ a csillagos ég.....
Mert számtalan gyögynövény, és gyógy élelmiszer vár ránk.
Ilyenkor tanulhatnánk a növény gyógyerejéről, felhasználási módjairól.
 Megoszthatnánk tapasztalatainkat, ötletelhetnénk.
Este tábortűznél enekelhelhetnénk.... Összeköthetnénk Női kunyhóval.
Figyelhetnénk a Holdat, Önmagunkat. Tanulhatnánk egymástól....
De ugyan úgy az ünnepeinkre is készülhetnénk. Pl.. Húsvéti nagy sütés-főzés, karácsonyi készülődés, ajándék készítés, díszítő ötletekkel...
Pl... Most ősszel ahogyan a szines levelek megjelennek, számtalan gyönyörűséget alkothatnánk termésekből, levelekből. Otthonunkat őszi díszbe öltöztethetnénk... Tököket faraghatnánk.... Stb stb...

Mai vilagban igazi ősi Női minőségünket nem igazán tudjuk megélni. Túlságosan elvárosiasodtunk, férfi minőségek megjelentek bennünk. Mi is harcolunk, spirituális magasságokban röpködünk, de az esszenciális Női létünkről elfelejtkezünk. Sajnos a világban onnantól van káosz, hogy a Nők elfelejtették hol a helyük. Innentől kezdve borul a család, és velük együtt a Férfiak is. Pedig a Férfi minősége, "Királysága" az Asszonytól függ. Mindannyiunkban ott van az az Ősi Asszonyi Bölcs erő, csak fel kell ébreszteni.
 A Világ megmentését magunkkal kezdjük!!! Először mentsük meg magunkat, találjuk meg Női erőnket. Térjünk vissza a természetes Énünkhöz, ismerjük meg a növények kincseit, használjuk őket. Varázsoljunk..... Ha mi a helyünkön vagyunk, akkor párjaink, családunk számára is határ a csillagos ég.
De először kezdjük kicsiben, lépjünk ki a természetbe, szálljunk le a földre, találjuk meg a gyökereinket, földeljük magunkat, kapcsolódjunk Földanyához. Lépjünk ki a komfort zónánkból....

Lehet túl szárnyalónak tűnnek a szavaim, pedig egyszerű dolgokról írtam, menjünk ki csipkebogyót szedni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája