Mag állapot - Idő a fejlődéshez






Megtaláltam egy régebbi írásomat.
Egy évvel ezelött írtam, és könnyekig hatódtam, mert tökéletesen tükrözi jelenlegi állapotomat. Lehetnék elkeseredve, mert ez azt is jelentheti, hogy megrekedtem ezen a szinten.
De mégsem teszem, mert ez is valami... Midenhez idő kell, a fejlődéshez is.


MAG állapotom - Idő a fejlődéshez


Hol is vagyok a Világban?
Lélek állapotom már túl van a "Mag"-ság állapotán..
Ami a fejlődéshez, növekedéshez szükséges az mind bennem van.
Lelki esszenciám MAGom kemény burkában összetömörödve várja az időt, amikor gyökeret eresztve elindul az új élet felé, fölfelé törekedve az Ég irányába

Hagynom kell kibontakozni, hasadni, engedni, hogy a burok megrepedjen, hogy életét kezdhesse az új...
Hinni és bízni, hogy igen....itt az idő.
Felkészültem

Életem egy bezárt introvertált, szívközpontú, érzelem alapokra helyezett, belső világ ami még messze van a teljességtől
Hasadnom kell, engedni a kiteljesedésnek, akár egy fiókának, aki felfedezi, hogy van szárnya...
Tudnék repülni?
Nem zuhannék le?
Szelek szárnya megtart....
Igen tudnék repülni.

MAGként is szálltam a széllel.
Tapasztaltam már a mélyéget és a magasságot is.
Tudom milyen lent és fent..
Voltam gyenge "alig" burokkal létező, és lettem "megkeményedett" bezárt belső világ.

Most viszont nem érzékelem a termőtalajt, ahol gyökeret eresztve elindulhatok a Fény felé, magamba szívva a Tudatosság lét állapotának esszenciáját, a SZERelem erejét, tiszta fényesség elixírjével.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája