Anyák napja



Először is szeretném az én Drága Édesanyámat köszönteni, akit nagyon nagyon szeretek!

Tőled kaptam a legnagyobb ajándékot, hogy életet adtál nekem.
Óvtál és vigyáztál rám, anyai szeretettel
Fogtad a kezem, és még mind nem engedted el.
Hiszen tudod, szükségem van Rád, és lesz is örökre
Elszakadni sosem fogunk, mert a Lelkünk is összetartozik
Életeken át kísérve újra és újra találkozik.
Most Édesanyámként tisztellek és szeretlek
Köszönöm, hogy a gyermeked lehetek!






Mantra minden Édesanya számára:

ADI SHAKTI: Elsődleges energiát, Legősibb erő
SARAB SHAKTI: Minden Hatalom, Minden erő
PRITHUM BHAGAWATI: Istenen keresztül Teremtő, a Teremtő Isteni Segítség
NAMO NAMO: Tisztelettel hajolok meg

Alkalmazása:

Ez a mantra Shakti elsődleges mantrája, mely az Isteni Anyát,
 annak ősi, védő erejét hívja, a legmélyebb védelmező és újrateremtő erővel együtt.
Megszünteti a félelmeket, teljesíti a kívánságokat.





Én is Anyuka vagyok, ami a legnagyobb boldogság egy Nő életében.
 Hiszen ilyen feltétel nélküli szeretettek csak a gyermekeim képesek szeretni.
Anya csak EGY van...
Hiszen mi az EGYből lettünk
Testem-vérem adtam értük
És adnám örökké!!











Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája