30 év




Fordulóponthoz ért az életem...
Eddig körülvett egy csodállatos puha, és meleg közeg.
Fürödtem a szeretett és szerelem áramában.
Féltőn óvtak,
 vigyáztak rám.
Simogatták testem, lelkem,
 szeretgettek mint egy kis babát,
egy magzatot
 aki burokban van.

Minden puha volt és meleg.
Hallottam Édesanyám szerető szavait,
a szívünk egyként dobogott,
egy volt a testünk és vérünk.
Mindíg éreztem a szerető éltető áramát.
 Ott volt viháncoló testvérem, aki annyira várt rám.
Akivel megéltük a keserű-édes testvéri szeretett folyamát.
 Édesapám, a férfi az életemben,
erős, de mégis oly gyenge lélek
akinek ugyan úgy hálával köszönhetem Létem...

Egyszer csak éreztem valami történik.
Valami megmozdul,
 félelem futott át testemen
Istenem, valami erő húz,
 elszakít, fáj
szívem egyre jobban dobog,
félek, meghalok

Mi lesz velem?
 Hova tartok?
Mi lesz, ha kiszakadok ebből a biztonságos közegből?
Mi lesz, ha nem érzem a biztonságot?
Ki fog vigyázni rám?

Elindultam a Fény felé

De meg kellett halnom

Meg kellett halnom az újjászületéshez
Egy olyan ismeretlen erő húzott
Amit nem tudtam megállítani
Meghaltam
Magzatként

Újjászülettem gyermekként
Kiértem a Fénybe
Vakító volt,
érzékeim kitisztultak
Éreztem...

 Éreztem illatokat, láttam a fényt, hangokat hallottam
Olyan ingerek éretek, amikkel még nem találkoztam
Megnyugodtam, felismertem Édesanyám hangját
a Biztonságot, a viháncoló testvéremet,
Az Édesapámat
Megérkeztem....






Eltelt 30 év

30 csodállatos, boldogságos év
Amiben már megéltem mindent
Boldogságot, szeretett, örömet, ártatlanságot,
 bűnöket, félelmeket, hibákat,
emelkedéseket, és zuhanásokat
a Fényt és a sötétséget

Hálával köszönök mindent családomnak
akiket végtelenül nagyon szeretek!!!
De a volt Férjemnek is
mert megajándékozott két csodállatos gyermekkel 
Tőle kaptam a legnagyobb ajándékot a Földön,
hogy Anya lehetek.
Mindíg és örökké hálás leszek neki az eltöltött 12 évért,
hogy mellette nőttem fel,
lettem Nő, Feleség és Anya
Köszönöm neki, az elengedést
a Szabadságot
Ezzel is segítve Utamat...

Köszönöm Szerelmemnek
Aki megmutatta a Fényt,
 a Mennyei boldogságot
és aki tudva ki vagyok, elengedett
ezzel is segítve Utamat
..............
..............
Nem kell kimondanom
Nem kell leírnom



Köszönöm minden Barátomnak
aki mellettem volt,
örömben, bánatban, sírásban és nevetésben

Ebben a hála és béketeljes szeretett érzésben
újra érzem a halált
újra meg kell halnom
le kell zárnom a 30 évet,
és eltennem szívem legféltettebb rejtekébe
Hogy Újjá szülessek

Hiszen az élet csak 30 után kezdődik.....



Megjegyzések

  1. Drága Anett!
    A jóistenke éltessen téged sokáig. További gyönyörű éveket kívánok hibákkal, örömökkel, újrakezdésekkel, elengedésekkel, felemelő pillanatokkal, nagy zuhanásokkal, és mámoros órákkal. Mert az Élet így gyönyörű és kerek, egész:-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez csudajó .. . :) Sok Sok Boldogságot kívánok ebben a kerek, de véges új világban!! :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fiamnak

Beszéljünk róla: Császármetszés spirituális vonatkozása

A Búzaszem csodája